
Neutrik Minirator MR-1, repobjekt
Hej
Detta är en handhållen tongenerator som "drattat" i golvet.
Den fungerar, men displayen är spräckt så de' e' liksom å' orientera utan karta...
Gitter inte repa den då:
-NTI inte säljer reservdelar, har bara inskickningsservice...
-Har en ny MR Pro!
Googling ger träff på displaynumret men inga svar, se MR-1 och LCD bilden.
http://adlljud.se/att/Frakt + en liten hanteringskostnad så e' den din.
/David