Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Fejk?
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=27&t=20270
Page 1 of 1

Author:  Matte [ 17 Oct 2008, 18:53 ]
Post subject:  Fejk?

http://www.blocket.se/vi/18265538.htm
Tycker den ser konstigt ut.

<font size="1">I play pretty loud onstage, mainly because there's a wild ape on the drums.<i> -Scott Henderson"]</font id="size1">

Author:  FenderBender [ 17 Oct 2008, 20:37 ]
Post subject: 

Ser ut som en hem-relicad Strata från 2007... [:)]

Image <font color="green"><font size="1">If you can bend it you can mend it, if you can't mend it don't bend it - just make shure it's a Fender, Bender!</font id="size1"></font id="green">

Author:  Rob [ 17 Oct 2008, 21:48 ]
Post subject: 

Ser...inte bra ut... Spelad med nitarmband?[:D]

Author:  Lostincepancake [ 18 Oct 2008, 00:24 ]
Post subject: 

Nu ska vi inte vara negativa! Grabben kan ha haft armen i gips senaste året ju[:D]

Author:  laros [ 16 Nov 2008, 17:10 ]
Post subject: 

Matte wrote:

http://www.blocket.se/vi/18265538.htm
Tycker den ser konstigt ut.

<font size="1">I play pretty loud onstage, mainly because there's a wild ape on the drums.<i> -Scott Henderson"]</font id="size1">


jag vet vem säljer är! Bytt till mig en stratta från -79
av denne man. Den va om möjligt ännu mera relicad[:)]



laros66@gmail.com

Author:  Mike Leaf [ 16 Nov 2008, 17:13 ]
Post subject: 

det är ingen 'fejk' , en Fender Custom Shop Relic i en ovanlig färg, det enda som är gjort i efterhand är slitaget från överarmen, annars är en helt 'stock' faktiskt en mycket trevlig och snygg gitarr.

Author:  Matte [ 16 Nov 2008, 18:08 ]
Post subject: 

Mike Leaf wrote:

det är ingen 'fejk' , en Fender Custom Shop Relic i en ovanlig färg, det enda som är gjort i efterhand är slitaget från överarmen, annars är en helt 'stock' faktiskt en mycket trevlig och snygg gitarr.



Det slitaget var det som startade misstanken. Synd att den läts vara original, Det "slitaget" ser väldigt oäkta ut, tyvärr. Closet Classic från början (väldigt lite slitage i övrigt)?

<font size="1">I play pretty loud onstage, mainly because there's a wild ape on the drums.<i> -Scott Henderson"]</font id="size1">

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/