Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

10% på allt i U-boxen!
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=27&t=21841
Page 1 of 1

Author:  Haraldrig [ 05 Dec 2008, 21:07 ]
Post subject: 

Josh D Ztorsion wrote:

den 6-7 Dec (dvs NU Japanskl tid) är det 10% rabattt på allt i U-Boxen

Tex denna för 12.000:-

Image


Eller ngn av dessa kanske:

Image

Image

Image





ImageThe beat goes on and I´m so wrong



10% rabatt NU är dyrare än normalpris för 1.5 månad sen.
Så mycket har värdet på svenska kronan sjunkit[:)]

Author:  krister [ 05 Dec 2008, 23:31 ]
Post subject: 

Jag vet att frågan varit upp tusen gånger: Vad kostar det att få hem, frakten?
/Krister

http://www.hildurstudios.com
http://www.myspace.com/hickorythrill

Author:  Haraldrig [ 06 Dec 2008, 01:03 ]
Post subject: 

krister wrote:

Jag vet att frågan varit upp tusen gånger: Vad kostar det att få hem, frakten?
/Krister

http://www.hildurstudios.com
http://www.myspace.com/hickorythrill


Med rådande yenkurs någonstans runt 1500kr.
Då skickar de i en vanlig kartong oftast.
Det sorgliga är att frakten räknas i i summan som ska tullas och momsas.

Glöm inte att om du ska handla vintage så fråga vad som är icke original. Japan har samma stil som USA, alltså att det oftast är kundens ansvar att ta reda på sånt.
Min Email:
Straponyourguitar(AT)hotmail.com

Author:  Haraldrig [ 06 Dec 2008, 01:10 ]
Post subject: 

Josh D Ztorsion wrote:

Haraldrig wrote:

Josh D Ztorsion wrote:

den 6-7 Dec (dvs NU Japanskl tid) är det 10% rabattt på allt i U-Boxen

Tex denna för 12.000:-


Eller ngn av dessa kanske:





ImageThe beat goes on and I´m so wrong



10% rabatt NU är dyrare än normalpris för 1.5 månad sen.
Så mycket har värdet på svenska kronan sjunkit[:)]


skitsamma, om man köper gitarrer för att man vill spela på dom snarare än tjäna pengar så finns det många kap att göra. Om det dessutom är som du brukar påstå så är ju detta världens bästa gitarrer, skiten går ju till USA och Europa [;)]

ImageThe beat goes on and I´m so wrong



Tror du på allvar att man tjänar pengar på att ta hem lite guror från Japan? Jag gör det för att det är roligt (med gitarrer alltså). Dom hundralapparna det blir över när alla avgifter och skatter betalats gör varken till eller från.

Min Email:
Straponyourguitar(AT)hotmail.com

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/