Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

-
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=27&t=21995
Page 1 of 1

Author:  Matte [ 11 Dec 2008, 15:52 ]
Post subject: 

Gick inte den där till Tyskland?

Fortfarande en stilig bas.

<font size="1">I play pretty loud onstage, mainly because there's a wild ape on the drums.<i> -Scott Henderson"]</font id="size1">

Author:  Tribal_Tech [ 11 Dec 2008, 18:58 ]
Post subject: 

Hej!

Fin bas, men marcus, inte är den över 30 år...[8D]

MvH Daniel

http://www.myspace.com/badsneakersmusic

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/