| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| - http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=27&t=21995 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Matte [ 11 Dec 2008, 15:52 ] |
| Post subject: | |
Gick inte den där till Tyskland? Fortfarande en stilig bas. <font size="1">I play pretty loud onstage, mainly because there's a wild ape on the drums.<i> -Scott Henderson"]</font id="size1"> |
|
| Author: | Tribal_Tech [ 11 Dec 2008, 18:58 ] |
| Post subject: | |
Hej! Fin bas, men marcus, inte är den över 30 år...[8D] MvH Daniel http://www.myspace.com/badsneakersmusic |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|