| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Washburn Eagle 4000:- http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=27&t=25347 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Chopper [ 24 Mar 2009, 23:39 ] |
| Post subject: | |
Jo jag har mejlat honom, men jag är lika pank jag oxå. Det är en av de få gitarrer vid sidan av en LP DC Special som jag verkligen suktar efter. |
|
| Author: | HemmaIommi [ 25 Mar 2009, 15:32 ] |
| Post subject: | |
Jäklars.......å den finns ju nästgårds också. Men köper jag mer gitarrrelaterat det närmsta halvåret får jag nog sova på soffan....[:D] |
|
| Author: | Racing [ 25 Mar 2009, 19:56 ] |
| Post subject: | |
Klart å betalt [;)] hrj743@hotmail.com |
|
| Author: | Racing [ 28 Mar 2009, 09:47 ] |
| Post subject: | |
Fått hem den,å även om den kräver lite jobb för att verkligen skina e det bara att konstatera... Detta e MYCKET gitarr,å billigt var det. Rena rövarpriset i ljuset av vad jag fick levererat faktiskt. hrj743@hotmail.com |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|