Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Washburn Eagle 4000:-
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=27&t=25347
Page 1 of 1

Author:  Chopper [ 24 Mar 2009, 23:39 ]
Post subject: 

Jo jag har mejlat honom, men jag är lika pank jag oxå. Det är en av de få gitarrer vid sidan av en LP DC Special som jag verkligen suktar efter.

Author:  HemmaIommi [ 25 Mar 2009, 15:32 ]
Post subject: 

Jäklars.......å den finns ju nästgårds också.
Men köper jag mer gitarrrelaterat det närmsta halvåret får jag nog sova på soffan....[:D]

Author:  Racing [ 25 Mar 2009, 19:56 ]
Post subject: 

Klart å betalt [;)]

hrj743@hotmail.com

Author:  Racing [ 28 Mar 2009, 09:47 ]
Post subject: 

Fått hem den,å även om den kräver lite jobb för att verkligen skina e det bara att konstatera...
Detta e MYCKET gitarr,å billigt var det.
Rena rövarpriset i ljuset av vad jag fick levererat faktiskt.

hrj743@hotmail.com

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/