Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Bra qitarr
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=27&t=47587
Page 1 of 1

Author:  Chatte [ 24 Oct 2010, 14:00 ]
Post subject:  Bra qitarr

http://www.blocket.se/helsingborg/Bilig_qitarr_ska_jag_salja_30293789.htm?ca=14&w=3

Author:  Skavis [ 24 Oct 2010, 14:34 ]
Post subject: 

[^]

----------------------------
<font color="green"><b>"Men inte fan finns det nåt vackert i att dö, av en överdos på en offentlig toalett"</b></font id="green">

Author:  Lemmy [ 24 Oct 2010, 14:45 ]
Post subject: 

Det är ju ingen gitarr, det är ju en qitarr (enl rubriken) [8D]

Author:  Chatte [ 24 Oct 2010, 14:51 ]
Post subject: 

Ser ut som en Pas [:o)]

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/