| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Bra qitarr http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=27&t=47587 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Chatte [ 24 Oct 2010, 14:00 ] |
| Post subject: | Bra qitarr |
http://www.blocket.se/helsingborg/Bilig_qitarr_ska_jag_salja_30293789.htm?ca=14&w=3 |
|
| Author: | Skavis [ 24 Oct 2010, 14:34 ] |
| Post subject: | |
[^] ---------------------------- <font color="green"><b>"Men inte fan finns det nåt vackert i att dö, av en överdos på en offentlig toalett"</b></font id="green"> |
|
| Author: | Lemmy [ 24 Oct 2010, 14:45 ] |
| Post subject: | |
Det är ju ingen gitarr, det är ju en qitarr (enl rubriken) [8D] |
|
| Author: | Chatte [ 24 Oct 2010, 14:51 ] |
| Post subject: | |
Ser ut som en Pas [:o)] |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|