| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Bästa priset http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=27&t=48123 |
Page 1 of 1 |
| Author: | mange006 [ 03 Nov 2010, 23:44 ] |
| Post subject: | Bästa priset |
http://www.blocket.se/angelholm/El_gita ... ?ca=14&w=3 [:)] |
|
| Author: | no16 [ 04 Nov 2010, 00:00 ] |
| Post subject: | |
Sicket klipp! Nästan lika bra som den där Sheratonen för 25000:- nyss [:D] |
|
| Author: | Lemmy [ 04 Nov 2010, 00:34 ] |
| Post subject: | |
Stativet kanske är i guld [:)] |
|
| Author: | HRJ [ 04 Nov 2010, 09:02 ] |
| Post subject: | |
Dyrt med case och stativ nu för tiden. Är ju vidare en Epi av enklare snitt då den saknar binding och har dot-inlays. Kanske blev en nolla för mycket helt enkelt? [;)] |
|
| Author: | Lemmy [ 04 Nov 2010, 09:15 ] |
| Post subject: | |
HRJ wrote: Dyrt med case och stativ nu för tiden. Är ju vidare en Epi av enklare snitt då den saknar binding och har dot-inlays. Kanske blev en nolla för mycket helt enkelt? [;)] Tveksamt då priset är angivet på 2 ställen. |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|