Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Fender Telecaster Deluxe 1976
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=27&t=48715
Page 1 of 1

Author:  Marshall [ 16 Nov 2010, 10:50 ]
Post subject:  Fender Telecaster Deluxe 1976

Fin askkropp i natural finish, lacken har mörknat på exponerade ställen, sliten här och var.
2 st välljudande Fender wide range humbuckers.
Smäcker spelbar hals, greppbrädan plekad 2008.
Plektrumskyddet bytt till ett identiskt Chandler, annars är gitarren helt i originalskick.

Byte mot äldre förstärkare Fender Deluxe Reverb kan vara av intresse.

http://www.blocket.se/vi/30742784.htm

<font size="1">[url="http://w1.702.comhem.se/~u70203681/PurpleHaze.mp3"]<font color="red">"'scuse me, while I kiss <i>that"] guy"</font id="red">[/url]</font id="size1">

Author:  spindeln [ 16 Nov 2010, 11:09 ]
Post subject: 

ah fin !
[8D]

__________________________________
Har nya Lava Pedalbordskit, maila !

Author:  Marshall [ 16 Nov 2010, 13:15 ]
Post subject: 

[;)]

<font size="1">[url="http://w1.702.comhem.se/~u70203681/PurpleHaze.mp3"]<font color="red">"'scuse me, while I kiss <i>that"] guy"</font id="red">[/url]</font id="size1">

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/