| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Fender Telecaster Deluxe 1976 http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=27&t=48715 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Marshall [ 16 Nov 2010, 10:50 ] |
| Post subject: | Fender Telecaster Deluxe 1976 |
Fin askkropp i natural finish, lacken har mörknat på exponerade ställen, sliten här och var. 2 st välljudande Fender wide range humbuckers. Smäcker spelbar hals, greppbrädan plekad 2008. Plektrumskyddet bytt till ett identiskt Chandler, annars är gitarren helt i originalskick. Byte mot äldre förstärkare Fender Deluxe Reverb kan vara av intresse. http://www.blocket.se/vi/30742784.htm <font size="1">[url="http://w1.702.comhem.se/~u70203681/PurpleHaze.mp3"]<font color="red">"'scuse me, while I kiss <i>that"] guy"</font id="red">[/url]</font id="size1"> |
|
| Author: | spindeln [ 16 Nov 2010, 11:09 ] |
| Post subject: | |
ah fin ! [8D] __________________________________ Har nya Lava Pedalbordskit, maila ! |
|
| Author: | Marshall [ 16 Nov 2010, 13:15 ] |
| Post subject: | |
[;)] <font size="1">[url="http://w1.702.comhem.se/~u70203681/PurpleHaze.mp3"]<font color="red">"'scuse me, while I kiss <i>that"] guy"</font id="red">[/url]</font id="size1"> |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|