| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Fender Stratocaster 1956 http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=27&t=49001 |
Page 1 of 1 |
| Author: | ivkos [ 22 Nov 2010, 17:53 ] |
| Post subject: | Fender Stratocaster 1956 |
Inte min, men undrar hur man värderar denna tidiga strata, ovanligt med så pass tidiga strator utannonserade här i Sverige http://vend.se/ad.php?40689 |
|
| Author: | FenderBender [ 22 Nov 2010, 17:59 ] |
| Post subject: | |
Tycker nog priset var lite i underkant faktiskt! [:D] <font size="2">/Janne i Själevad</font id="size2">
|
|
| Author: | clapton71 [ 22 Nov 2010, 20:39 ] |
| Post subject: | |
Varför läggs en sån dyrgrip ut på vend? Vad är tanken bakom det, knappast rätt forum. Det lär väl komma ett och annat bytesförslag som innefattar en Peavey Classic 30... Matte mslcases@gmail.com |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|