View unanswered posts | View active topics It is currently 22 Jun 2026, 08:21



Reply to topic  [ 8 posts ] 
Känns inte som rätt prisbild 
Author Message

Joined: 14 Jul 2009, 21:18
Posts: 244
Location: Sundbyberg
Post Känns inte som rätt prisbild
Tycker inte det här rimmar med verkligheten direkt...

http://www.vend.se/ad.php?44673

http://www.missingpieces.se


03 Jan 2011, 19:38
Profile WWW

Joined: 18 Dec 2009, 21:11
Posts: 1347
Location: Göteborg
Post 
Nä det var ju ett par tusen för dyrt [:)]

Eller varför inte pynta 8000 för en mex-tele:
http://www.blocket.se/dalarna/Fender_Te ... ?ca=15&w=3
[:0]


04 Jan 2011, 12:27
Profile

Joined: 14 Jul 2009, 21:18
Posts: 244
Location: Sundbyberg
Post 
no16 wrote:

Nä det var ju ett par tusen för dyrt [:)]

Eller varför inte pynta 8000 för en mex-tele:
http://www.blocket.se/dalarna/Fender_Te ... ?ca=15&w=3
[:0]


Hmm.. Kanske skulle dunka ut min Mex Tele med sina fina Texas Special och hardcase för..... 12.000:-?
Någon som nappar [:D]

http://www.missingpieces.se


04 Jan 2011, 12:32
Profile WWW
User avatar

Joined: 20 Sep 2009, 18:28
Posts: 658
Location: Uddevalla
Post 
no16 wrote:


Eller varför inte pynta 8000 för en mex-tele:
http://www.blocket.se/dalarna/Fender_Te ... ?ca=15&w=3
[:0]


Värt att notera är att du får med <u>orginaltillbehör</u> så som case <u>utan att pynta extra för det</u>! [8D]


04 Jan 2011, 12:34
Profile
User avatar

Joined: 20 Sep 2009, 18:28
Posts: 658
Location: Uddevalla
Post 
Inser just att mitt inlägg kan vara lite korkat..

..Det kanske inte ingår något case med en sån här gitarr??


Min tanke var att han "skickade med" något som följde från början.
Typ, "Du får med fjärrkontrollen till tvn utan extra kostnad!"


04 Jan 2011, 12:42
Profile

Joined: 21 Jul 2008, 02:55
Posts: 371
Location:
Post 
no16 wrote:

Nä det var ju ett par tusen för dyrt [:)]

Eller varför inte pynta 8000 för en mex-tele:
http://www.blocket.se/dalarna/Fender_Te ... ?ca=15&w=3
[:0]


Att han har mage att sälja till det priset och inte ens laga metallringen innan![xx(]


[:D]


<hr noshade size="1"><font size="2"><font color="red"><b>Mvh - Peter</b></font id="red"></font id="size2">


06 Jan 2011, 05:51
Profile ICQ YIM WWW

Joined: 18 Dec 2009, 21:11
Posts: 1347
Location: Göteborg
Post 
En Epiphone Std sänkt till 7000:-
http://www.blocket.se/angelholm/El_gita ... ?ca=15&w=3

Ytterligare en, men notera att du får Wilkinson-mickar!!!
http://www.blocket.se/kalmar/Epiphone_L ... ?ca=15&w=3

Förfan i våld!? Vad är det med folk?


15 Jan 2011, 16:11
Profile
User avatar

Joined: 19 Feb 2010, 20:30
Posts: 297
Post 
Men denna tar väl ändå priset!
Försöka kräma ut 2900:- för en 500-100 kronors förstärkare!!!
http://www.blocket.se/goteborg/Marshall ... ?ca=17&w=3

________________________________________________________________________________________

Det är ju fan så orättvist att man inte är vänsterhänt och kan köpa billiga reversehalsar ;)


18 Feb 2011, 10:54
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 8 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.