| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Resonator!! http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=27&t=56730 |
Page 1 of 1 |
| Author: | TRÄÄLG [ 19 Apr 2011, 21:16 ] |
| Post subject: | Resonator!! |
Gör om din gamla acke till en cool resonator-gitarr!!http://www.tradera.com/Resonator-kon-9-1-2-Stewart-MacDonald-auktion_301962_130868698 TRÄÄLG |
|
| Author: | iggle [ 20 Apr 2011, 10:38 ] |
| Post subject: | |
Haha och hur menar du att det skulle gå till? |
|
| Author: | ChronicTown [ 20 Apr 2011, 10:42 ] |
| Post subject: | |
iggle wrote: Haha och hur menar du att det skulle gå till? Tja...köp konan som auktioneras. Köp även ett resonatorlock. Såga hål i locket på guran och installera konan. Spela. Eller? Här är instruktionsvideon. http://www.youtube.com/watch?v=IEZyoAULbLE |
|
| Author: | iggle [ 20 Apr 2011, 10:47 ] |
| Post subject: | |
hmm... är du allvarlig nu? Tyckte det verkade ett väligt stort ingrepp före gemene man allt ta sig an...[;)] När man hittar bra gitarrer för ganska lite pengar idag. Men e kanske vanligare än va ja trodde. [:D] Edit: Såg inte videon förrns nu.... lätt som e plätt jue bara å tuta å köra Ersmarker wrote: iggle wrote: Haha och hur menar du att det skulle gå till? Tja...köp konan som auktioneras. Köp även ett resonatorlock. Såga hål i locket på guran och installera konan. Spela. Eller? Här är instruktionsvideon. http://www.youtube.com/watch?v=IEZyoAULbLE |
|
| Author: | rudmark [ 20 Apr 2011, 15:48 ] |
| Post subject: | |
De är inte så dyra från Stewmav heller. Fel storlek för mig annars så..... (ska ha 10 9/16") |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|