Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

De kommer i stim
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=27&t=57208
Page 1 of 1

Author:  Bondens Ben [ 30 Apr 2011, 18:46 ]
Post subject:  De kommer i stim

Den andra på blocket (Gbg) till ett mycket rimligt pris under loppet av en vecka, jag köpte en 74 utan master alldeles nyligen för 8500kr.
http://www.blocket.se/goteborg/Fender_super_reverb_amp__70_33568067.htm?ca=15&w=1

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/