| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Us strata plus mot kamera http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=27&t=57845 |
Page 1 of 1 |
| Author: | haellgren [ 15 May 2011, 14:42 ] |
| Post subject: | Us strata plus mot kamera |
http://diskantforum.se/viewtopic.php?f=23&t=34727 Kan tänka mig byta mot en Schysst Digital systemkamera ... Finare sorten alltså
|
|
| Author: | Joshunznera [ 15 May 2011, 18:53 ] |
| Post subject: | |
Hmmm, det står att det är en LSR-nut på din 1991a. Enligt vad jag har läst så introducerades LSR-sadeln i mitten av 1993. Vill inte krångla, men jag är lite intresserad av din gitarr och vill vara säker på vad det är för något[:)] ------------------------------------------------- The beat goes on and I´m so wrong
|
|
| Author: | haellgren [ 15 May 2011, 19:05 ] |
| Post subject: | |
Joshunznera wrote: Hmmm, det står att det är en LSR-nut på din 1991a. Enligt vad jag har läst så introducerades LSR-sadeln i mitten av 1993. Vill inte krångla, men jag är lite intresserad av din gitarr och vill vara säker på vad det är för något[:)] ------------------------------------------------- The beat goes on and I´m so wrongDet förstår jag, jag bytte den med någpn annan bojjare ... Kan det har varit Clapton72 eller nått sånt .. Serienr börjar då med N1 01 ... Kan det vara en 2001:a då eller har inte full koll på sånt.
|
|
| Author: | clapton71 [ 15 May 2011, 20:07 ] |
| Post subject: | |
Inte min...har aldrig ägt nån sån, tyvärr för den var snygg! Matte mslcases@gmail.com |
|
| Author: | haellgren [ 15 May 2011, 21:04 ] |
| Post subject: | |
Då kan det vart Gibson71 kanske ,,, [:I]
|
|
| Author: | Joshunznera [ 15 May 2011, 21:29 ] |
| Post subject: | |
haellgren wrote: Joshunznera wrote: Hmmm, det står att det är en LSR-nut på din 1991a. Enligt vad jag har läst så introducerades LSR-sadeln i mitten av 1993. Vill inte krångla, men jag är lite intresserad av din gitarr och vill vara säker på vad det är för något[:)] ------------------------------------------------- The beat goes on and I´m so wrongDet förstår jag, jag bytte den med någpn annan bojjare ... Kan det har varit Clapton72 eller nått sånt .. Serienr börjar då med N1 01 ... <font color="blue"><b>Kan det vara en 2001:a då eller har inte full koll på sånt. </b></font id="blue"> ![]() Ser ut på bilden du mailade att det är en 91 där ngn har konverterat till LSR-nut. Därav den lilla plastbiten norr om sadeln som, vid LSR-konvertering, sattes dit för att fylla tomrummet efter Wilkinson-nuten (som ju är bredare än en LSR-dito) Så det är säkert en 91a men med bytt översadel, vilket ju är bra eftersom Wilkinson-sadeln inte var så lyckad Oerhört snygg burst är det hur som helst [:)] ------------------------------------------------- The beat goes on and I´m so wrong
|
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|