| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Vad är detta? http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=27&t=57867 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Lemmy [ 15 May 2011, 21:58 ] |
| Post subject: | Vad är detta? |
http://www.blocket.se/stockholm/GIBSON_ ... ?ca=17&w=3 Si fractum non sit, noli id reficere |
|
| Author: | ChronicTown [ 15 May 2011, 23:07 ] |
| Post subject: | |
Ingen aning, men säljaren ser ju potentiellt ut att ha ett boende som gör det rimligt att han har sådana där pryttlar i sin gitarrsamling... [8D] |
|
| Author: | Lemmy [ 15 May 2011, 23:14 ] |
| Post subject: | |
Ersmarker wrote: Ingen aning, men säljaren ser ju potentiellt ut att ha ett boende som gör det rimligt att han har sådana där pryttlar i sin gitarrsamling... [8D] Sant.. tänkte inte på det [8D] Kanske e därför han måste sälja... [:)] Si fractum non sit, noli id reficere |
|
| Author: | christian-h [ 15 May 2011, 23:53 ] |
| Post subject: | |
![]() En annan annons på blocket : ![]() Inget jag skulle vilja ha i garderoben det där faktiskt.[:o)] Med vänliga hälsningar, <u><i><b><font color="brown">Christian.</font id="brown"></b>"]</u> |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|