Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Enormt andrahandsvärde på den här basen
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=27&t=58115
Page 1 of 1

Author:  benganjimmy [ 21 May 2011, 08:16 ]
Post subject:  Enormt andrahandsvärde på den här basen

Enormt andrahandsvärde på den här Japan tillverkade Fender basen [;)]
Mvh BI
http://www.blocket.se/orebro/Fender_Jaz ... m?ca=6&w=3

BI

Author:  Robert [ 21 May 2011, 11:38 ]
Post subject: 

Jaja, det är ju sånt där samlarvärde på japanska isntrument, det har man ju hört

Author:  Mike Leaf [ 23 May 2011, 09:19 ]
Post subject: 

Problemet är att ofta funkar detta sätt bra , det finns STOR prutmån , och den som vill göra världens klipp kan 'buda' 10 för den , då har man tjänat 4 tusen. Så fungerar logiken för de flesta Blocketanvändare.

Author:  Vinyljunkie [ 23 May 2011, 16:52 ]
Post subject: 

Mike Leaf wrote:

Problemet är att ofta funkar detta sätt bra , det finns STOR prutmån , och den som vill göra världens klipp kan 'buda' 10 för den , då har man tjänat 4 tusen. Så fungerar logiken för de flesta Blocketanvändare.


Ja, folk är mer intresserade av att pruta än att köpa något de blir nöjda med...

Author:  benganjimmy [ 23 May 2011, 19:53 ]
Post subject: 

Jag har väldigt svårt att se någon som vill betala över
5-6000:- för en -90 tals Japan Fender,men jag är ingen
expert på Japan Fender så vem vet? [:o)]
Mvh BI
Mike Leaf wrote:

Problemet är att ofta funkar detta sätt bra , det finns STOR prutmån , och den som vill göra världens klipp kan 'buda' 10 för den , då har man tjänat 4 tusen. Så fungerar logiken för de flesta Blocketanvändare.


BI

Author:  dimman [ 11 Jun 2011, 15:31 ]
Post subject: 

Robert wrote:

Jaja, det är ju sånt där samlarvärde på japanska isntrument, det har man ju hört

Ja visst har dom ett spel och samlarvärde, men även Japanska instrument har ett pristak.....denna har sprängt alla trovärdiga vallar, ..tror inte för ett ögonblock att den kostat 17000 kr hos någon seriös musikhandlare, Nä.. det handlar nog tyvärr om ytterligare en i raden försök till bondfångeri
[:(!][xx(][:(!][xx(][:(!][xx(]

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/