| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Vad säger man om detta? http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=27&t=58200 |
Page 1 of 1 |
| Author: | BlueOnBlue [ 22 May 2011, 21:09 ] |
| Post subject: | Vad säger man om detta? |
Chord är ett av Englands äldsta och finaste märken inom gitarrförstärkare. http://www.blocket.se/stockholm/120W_gi ... m?ca=4&w=3 Vem har hört talas om detta gamla och fina märke? //BoB |
|
| Author: | Robert [ 22 May 2011, 22:55 ] |
| Post subject: | |
Inte många, däremot har nog en hel del hört talas om Billebo, ett av Sveriges äldsta och finaste märken |
|
| Author: | Forsman [ 22 May 2011, 23:09 ] |
| Post subject: | |
Det förvånar mig att de inte skriver "7,5 kg förstärkare" i annonsen. De brukar ju skriva typ "115 cm elbas"... [:D] <i><font color="red">"App, app, app!!! Spela inte så fort... Du tappar känslan då!!!""]</font id="red"> |
|
| Author: | lpstd [ 23 May 2011, 00:43 ] |
| Post subject: | |
Vilka är då de engelska förstärkarmärken som inte är bland de finaste utan bara lite lagom normalfint? Och vilka är ofina?? |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|