Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Vad säger man om detta?
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=27&t=58200
Page 1 of 1

Author:  BlueOnBlue [ 22 May 2011, 21:09 ]
Post subject:  Vad säger man om detta?

Chord är ett av Englands äldsta och finaste märken inom gitarrförstärkare.

http://www.blocket.se/stockholm/120W_gi ... m?ca=4&w=3

Vem har hört talas om detta gamla och fina märke?

//BoB

Author:  Robert [ 22 May 2011, 22:55 ]
Post subject: 

Inte många, däremot har nog en hel del hört talas om Billebo, ett av Sveriges äldsta och finaste märken

Author:  Forsman [ 22 May 2011, 23:09 ]
Post subject: 

Det förvånar mig att de inte skriver "7,5 kg förstärkare" i annonsen. De brukar ju skriva typ "115 cm elbas"... [:D]

<i><font color="red">"App, app, app!!! Spela inte så fort... Du tappar känslan då!!!""]</font id="red">

Author:  lpstd [ 23 May 2011, 00:43 ]
Post subject: 

Vilka är då de engelska förstärkarmärken som inte är bland de finaste utan bara lite lagom normalfint? Och vilka är ofina??

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/