| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Klipp eller Warning! http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=27&t=82853 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Björbojanne [ 18 Mar 2013, 18:48 ] |
| Post subject: | Klipp eller Warning! |
Klipp eller Warning that´s the question?????? nedanstående länkar. http://www.blocket.se/goteborg/Gibson_les_paul__93_45919644.htm?ca=6&w=3 http://www.gbase.com/gear/gibson-les-paul-standard-limited-1993-red-mah# eller Lånad bild som det brukar heta!!!!!! //janne |
|
| Author: | Björbojanne [ 18 Mar 2013, 18:58 ] |
| Post subject: | Re: Klipp eller Warning! |
svarar mig själv annonsen försvann på blocket medans jag skrev ovanstående inlägg här på bojen!!! tittar ni på gbase länken så var det denna gitarr "kopierad bild" till det fasiala priset 3500:- gitarren fanns i Göteborg inlagd av en kvinna!!! HUA //Janne |
|
| Author: | Ohjay [ 18 Mar 2013, 20:18 ] |
| Post subject: | Re: Klipp eller Warning! |
Väldigt skum annons det där. Jag såg den ett par minuter efter att den lades upp, men den verkade för skum för att jag skulle försöka göra affär. Den påstådda platsen för gitarren var bara 10-15 minuter från där jag bor, så det hade varit lätt att åka och kolla på den. Numret i annonsen gick till ett företag i Hisingsbacka och det var bara en av många saker som verkade udda. |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|