Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

.
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=27&t=84069
Page 1 of 1

Author:  lpstd [ 24 Apr 2013, 10:35 ]
Post subject:  .

.

Author:  Ohjay [ 24 Apr 2013, 14:57 ]
Post subject:  Re: Pearl-gitarr på Tradera

Ja titta där, min gamla gitarr. :)
Den var rätt trevlig den där, ser ut som en studio men lät mer som en riktig pålle i mina öron.

Author:  lpstd [ 28 Apr 2013, 08:03 ]
Post subject:  .

.

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/