View unanswered posts | View active topics It is currently 29 Mar 2024, 15:36



Reply to topic  [ 1 post ] 
DD-7, Marshall RF-1, EH Knockout. EH Stereo Pulsar. *SÅLT* 
Author Message
User avatar

Joined: 01 Mar 2013, 00:46
Posts: 122
Location: Uppsala
Post DD-7, Marshall RF-1, EH Knockout. EH Stereo Pulsar. *SÅLT*
UPPDATERING: Sålde rubbet till paketpris på annat håll.

Tänkte försöka sälja av ett par pedaler för att efterhandsfinansiera nya inköp (råkade trilla dit och köpa en Strymon Flint och funderar på att uppgradera min strömförsörjning i samma veva).

Pedalerna som säljes är:

Boss DD-7 Delay, 800kr (1500 nypris), inte särskilt välanvänd, användes då och då för några år sedan och har sedan dess legat i originalkartongen och väntat på bättre tider.

Marshall RF-1 Reverb, 600kr (ca. 1000kr nypris), lite mer använd, trevlig reverbpedal som använts en del i hemmamiljö som tyvärr inte kommer komma till så stor användning när man har en
Flint på pedalbordet.

Electro Harmonix Stereo Pulsar, tremolo/ringmodulartor (typ?), 500kr, (8-900kr nypris).

Electro Harmonix Knockout "attack equalizer", 300kr (nypris verkar ligga mellan 590 och 875 någonstans). Rätt trevlig pedal som jag använde ett tag för att justera ljudet lite en Vox AC4 som inte bjöd på så mycket tonkontroll.



Pedalerna finns i Uppsala och går väl att skicka för nån hundring också om det skulle vara intressant, kan även fotografera dem, originalkartong finns så vitt jag vet bara kvar till DD-7an, resten rök i flytten tidigare i höst. :) Tänker att jag kollar här på bojen om nån är intresserad innan jag försöker sälja på annat håll.
Om det är nån pedalbyggarkunnig som är intresserad så har jag också någon slags schallerfuzz-klon (som jag köpte av nån australiensare på Ebay) och en Hjärt Müller Bass Drive från moodysounds som inte riktigt fungerar som kan fås gratis (eller mot frakt) också då jag aldrig riktigt lär få tid och ork eller behov att få dem reparerade.


25 Dec 2018, 19:38
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 1 post ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 17 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.