| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Diverse pedaler till salu.. http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=30&t=55532 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Blacksmith Blue [ 28 Mar 2011, 13:16 ] |
| Post subject: | Diverse pedaler till salu.. |
..Morley Distortion One , Tubescreamer TS -9:a i nyskick , George Dennis Blues Wiz , Nano muff m.m. |
|
| Author: | Goran [ 28 Mar 2011, 13:21 ] |
| Post subject: | |
Lite mer detaljer kanske [:D] |
|
| Author: | Blacksmith Blue [ 28 Mar 2011, 13:39 ] |
| Post subject: | |
Javisst Göran..förstår din tanke..[:D] . Ska inventera ikväll och ber att få återkomma.. |
|
| Author: | Blacksmith Blue [ 28 Mar 2011, 21:53 ] |
| Post subject: | |
Ok folks..detta finns till salu förnärvarande ; En st. Muff overdrive tillverkad av nano i NYC . En st. Ibanez Tube Screamer TS-9 som jag köpt ny i butik 6 aldrig giggat med ( i nyskick ) . En st. Danelectro FAB Flange mycket billig..samt en Da Squeezer ( Dan Armstrong-clone ) http://www.bajatechcustom.com Har en spekulant på Morley Disten ,så den vilar t.v....[:D] Cash is King..[;)] |
|
| Author: | Blacksmith Blue [ 29 Mar 2011, 18:25 ] |
| Post subject: | |
Slumpar TS-9:an för 700 spänn ( frakt ingår )..Endast använd i hemmet och sparsamt..[8D] |
|
| Author: | glassfinger [ 01 Sep 2011, 09:53 ] |
| Post subject: | Re: Diverse pedaler till salu.. |
Finns Muffen kvar? Och isf pris? /G |
|
| Author: | purrchi [ 01 Sep 2011, 20:45 ] |
| Post subject: | Re: Diverse pedaler till salu.. |
Tjo! Är sugen på ts-9an. Är det inget fel på den så köper jag den. Mvh David Percan. Mail: Davidpercan1@gmail.com |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|