| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Nova Modulator - sista pedalen kvar BYTT! http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=30&t=65467 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Herb [ 05 Nov 2011, 14:37 ] | ||
| Post subject: | Nova Modulator - sista pedalen kvar BYTT! | ||
Säljer mina lösa Novapedaler, har äntligen blivit kompis med stora Novan: 1. Nova Delay, är andre ägaren så den har några smådings. 1500 kr SÅLD 2. Nova Modulator, nyskick. 1500 kr 3. Nova Drive, nyskick. 900 kr SÅLD 4. T Rex strömförsörjning. Juicy Lucy, fem kontakter och 12 v. 700 kr SÅLD Samtliga lådor, bruksanvisningar, batterieliminatorer och sladdar till JL finns. Frakt tillkommer. Bestäm själv vilken typ av frakt, tänk på att lådorna är stora. Grejerna finns i Helsingborg för den som vill hämta själv.
|
|||
| Author: | Bilton [ 06 Nov 2011, 12:57 ] |
| Post subject: | Re: Tre Novapedaler plus T Rex Juicy Lucy |
Hej, jag köper din Nova Drive! Skickar pm! |
|
| Author: | Herb [ 06 Nov 2011, 13:19 ] |
| Post subject: | Re: Tre Novapedaler plus T Rex Juicy Lucy |
Bilton, du har ett svar! |
|
| Author: | Herb [ 07 Nov 2011, 00:15 ] |
| Post subject: | Re: Tre Novapedaler plus T Rex Juicy Lucy |
Bilton! Nytt meddelande i låddan! |
|
| Author: | Bilton [ 07 Nov 2011, 08:00 ] |
| Post subject: | Re: Tre Novapedaler plus T Rex Juicy Lucy |
Herb wrote: Bilton! Nytt meddelande i låddan! Och nytt svar! |
|
| Author: | Alex-dad [ 07 Nov 2011, 09:27 ] |
| Post subject: | Re: Tre Novapedaler plus T Rex Juicy Lucy |
Om Bilton hoppar Nova driven så köper jag den! |
|
| Author: | Bilton [ 07 Nov 2011, 11:52 ] |
| Post subject: | Re: Tre Novapedaler plus T Rex Juicy Lucy |
Alex-dad wrote: Om Bilton hoppar Nova driven så köper jag den! Jag hoppar inte av, men här finns en till: viewtopic.php?f=30&t=64405 |
|
| Author: | Herb [ 07 Nov 2011, 20:17 ] |
| Post subject: | Re: Tre Novapedaler plus T Rex Juicy Lucy |
Bilton får snart en pedal i postlådan. Och Joel med, när pengarna syns på kontot. |
|
| Author: | Herb [ 09 Nov 2011, 19:39 ] |
| Post subject: | Re: Nova Modulator plus T-Rex Juicy Lucy |
Up, up and away! |
|
| Author: | Herb [ 13 Nov 2011, 18:02 ] |
| Post subject: | Re: Nova Modulator plus T-Rex Juicy Lucy (Nu med bild) |
Bump. |
|
| Author: | Herb [ 21 Nov 2011, 19:53 ] |
| Post subject: | Re: Nova Modulator plus T-Rex Juicy Lucy (Nu med bild) |
Doin' the bumpy chicken... |
|
| Author: | Herb [ 06 Dec 2011, 12:10 ] |
| Post subject: | Re: Nova Modulator plus T-Rex Juicy Lucy (Nu med bild) |
Tisdagsbump. |
|
| Author: | Herb [ 26 Dec 2011, 10:27 ] |
| Post subject: | Re: Nova Modulator plus T-Rex Juicy Lucy (Nu med bild) |
Mellandagsbump. |
|
| Author: | Chantre [ 26 Dec 2011, 13:31 ] |
| Post subject: | Re: Nova Modulator plus T-Rex Juicy Lucy (Nu med bild) |
Pm skickat! |
|
| Author: | Herb [ 26 Dec 2011, 17:22 ] |
| Post subject: | Re: Nova Modulator plus T-Rex Juicy Lucy (Nu med bild) |
Chantre, svar i lådan. |
|
| Author: | Chantre [ 28 Dec 2011, 00:23 ] |
| Post subject: | Re: Nova Modulator plus T-Rex Juicy Lucy (Nu med bild) |
Tackar Herb, pengarna är insatta. |
|
| Author: | Herb [ 28 Dec 2011, 01:09 ] |
| Post subject: | Re: Nova Modulator plus T-Rex Juicy Lucy (Nu med bild) |
Chantre wrote: Tackar Herb, pengarna är insatta. Tack själv! |
|
| Author: | Herb [ 28 Dec 2011, 22:47 ] |
| Post subject: | Re: Nova Modulator - sista pedalen kvar |
Mellandagsbump II. |
|
| Author: | Dava [ 22 Feb 2012, 20:21 ] |
| Post subject: | Re: Nova Modulator - sista pedalen kvar |
Finns modulatorn kvar? |
|
| Author: | Herb [ 22 Feb 2012, 20:51 ] |
| Post subject: | Re: Nova Modulator - sista pedalen kvar |
Dava wrote: Finns modulatorn kvar? Ja, den är kvar! |
|
| Author: | Dava [ 22 Feb 2012, 22:41 ] |
| Post subject: | Re: Nova Modulator - sista pedalen kvar |
Några byten mot den? http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=30&t=69288 |
|
| Author: | Herb [ 22 Feb 2012, 23:10 ] |
| Post subject: | Re: Nova Modulator - sista pedalen kvar |
Dava wrote: Tyvärr inget intressant. |
|
| Author: | dnaq [ 10 Jul 2012, 16:52 ] |
| Post subject: | Re: Nova Modulator - sista pedalen kvar BYTT! |
Är Nova Modulatorn borta? |
|
| Author: | Herb [ 10 Jul 2012, 18:54 ] |
| Post subject: | Re: Nova Modulator - sista pedalen kvar BYTT! |
dnaq wrote: Är Nova Modulatorn borta? Yepp. Kan en Carl Martin Chorus vara intressant i stället? 500 kronor, inkl frakt. |
|
| Author: | dnaq [ 10 Jul 2012, 18:57 ] |
| Post subject: | Re: Nova Modulator - sista pedalen kvar BYTT! |
Det hoppar jag, tack ändå. |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|