 |
 |
 |
|
Page 1 of 1
|
[ 10 posts ] |
|
| Author |
Message |
|
Dava
Joined: 11 Aug 2008, 16:19 Posts: 603 Location: Sundsvall
|
 Pedaler och kartonger
Säljer sex pedaler samt tre tomma kartonger.
-Dod fx25 Envelope filter. Skön funkig autowah som reagerar efter anslag. 400:- -Boss PH-3. Phaser med 4,8, 10 och 12 stegsinställningar samt "rise" och "fall". 600:- -Nobels tremolo Tr-X, bra tremolo med bla. inställbar våg och volym. 400:- -Fender Tuner PT-100, stabil tuner med skarpa dioder. 350:- -Klon av Electro Harmonix Screamin bird. Kit från Musikding.de. 150:- -Dod 250 grey klon av PowerPedals med germaniumklippning. Pedalen är i miniformat, se bild. Mattsvart. SÅLD!
Kartonger: 20 kr/st -Keeley kartong blå -Boss Sd-1
Intressant byte är mot en equalizerpedal typ Boss GE-7 eller motsvarande.
Mvh David
Last edited by Dava on 30 Mar 2012, 08:59, edited 2 times in total.
|
| 14 Feb 2012, 16:33 |
|
 |
|
Randomrat
Joined: 06 Apr 2011, 23:15 Posts: 154
|
 Re: Pedaler och kartonger
Är du sugen på att byta din DOD FX25 mot en MXR Dyna comp?
_________________ .::o::.
|
| 14 Feb 2012, 20:20 |
|
 |
|
Dava
Joined: 11 Aug 2008, 16:19 Posts: 603 Location: Sundsvall
|
 Re: Pedaler och kartonger
Ja det är väl inte omöjligt. Är det en ny variant eller en äldre?
|
| 14 Feb 2012, 23:05 |
|
 |
|
Randomrat
Joined: 06 Apr 2011, 23:15 Posts: 154
|
 Re: Pedaler och kartonger
Köpte den i början av 2000-talet nån gång men har inte använt den mycket. Jag kan mejla en bild. PM´ar dig
/N
_________________ .::o::.
|
| 14 Feb 2012, 23:37 |
|
 |
|
Dava
Joined: 11 Aug 2008, 16:19 Posts: 603 Location: Sundsvall
|
 Re: Pedaler och kartonger
Dod 250 grey klonen är såld.
|
| 15 Feb 2012, 15:08 |
|
 |
|
Harmonica Slim II
Joined: 09 Mar 2009, 08:46 Posts: 813 Location: Västkusten
|
 Re: Pedaler och kartonger
Mailat!
_________________ C J Hörnfeldt
|
| 17 Feb 2012, 12:27 |
|
 |
|
Dava
Joined: 11 Aug 2008, 16:19 Posts: 603 Location: Sundsvall
|
 Re: Pedaler och kartonger
Mail tillbaka. Alla utom klonen finns kvar.
|
| 20 Feb 2012, 10:49 |
|
 |
|
Harmonica Slim II
Joined: 09 Mar 2009, 08:46 Posts: 813 Location: Västkusten
|
 Re: Pedaler och kartonger
Sorry men inget mail som kommit fram. Prova med hötmailen jhornfeldt(AT)hotmaildotcom
Byt ut det som behövs för att få ordning på adressen (gillar inte spam)
_________________ C J Hörnfeldt
|
| 20 Feb 2012, 13:43 |
|
 |
|
Dava
Joined: 11 Aug 2008, 16:19 Posts: 603 Location: Sundsvall
|
 Re: Pedaler och kartonger
Bytesbump.
Boss GE-7 eller liknande kan godtas som byte.
|
| 30 Mar 2012, 09:00 |
|
 |
|
we_made_wor_history
Joined: 15 Jan 2008, 21:59 Posts: 2962 Location:
|
 Re: Pedaler och kartonger
Är SD1 kartongen "true bypass"?
|
| 01 Apr 2012, 23:42 |
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 10 posts ] |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 59 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|
 |
|