View unanswered posts | View active topics It is currently 22 Jun 2026, 05:26



Reply to topic  [ 10 posts ] 
Pedaler och kartonger 
Author Message
User avatar

Joined: 11 Aug 2008, 16:19
Posts: 603
Location: Sundsvall
Post Pedaler och kartonger
Säljer sex pedaler samt tre tomma kartonger.

-Dod fx25 Envelope filter. Skön funkig autowah som reagerar efter anslag. 400:-
-Boss PH-3. Phaser med 4,8, 10 och 12 stegsinställningar samt "rise" och "fall". 600:-
-Nobels tremolo Tr-X, bra tremolo med bla. inställbar våg och volym. 400:-
-Fender Tuner PT-100, stabil tuner med skarpa dioder. 350:-
-Klon av Electro Harmonix Screamin bird. Kit från Musikding.de. 150:-
-Dod 250 grey klon av PowerPedals med germaniumklippning. Pedalen är i miniformat, se bild. Mattsvart. SÅLD!

Kartonger: 20 kr/st
-Keeley kartong blå
-Boss Sd-1

Intressant byte är mot en equalizerpedal typ Boss GE-7 eller motsvarande.

Mvh David


Attachments:
DSCN5206.JPG [208.75 KiB]
Downloaded 31 times
DSCN5204.JPG [201.32 KiB]
Downloaded 31 times


Last edited by Dava on 30 Mar 2012, 08:59, edited 2 times in total.

14 Feb 2012, 16:33
Profile WWW
User avatar

Joined: 06 Apr 2011, 23:15
Posts: 154
Post Re: Pedaler och kartonger
Är du sugen på att byta din DOD FX25 mot en MXR Dyna comp?

_________________
.::o::.


14 Feb 2012, 20:20
Profile
User avatar

Joined: 11 Aug 2008, 16:19
Posts: 603
Location: Sundsvall
Post Re: Pedaler och kartonger
Ja det är väl inte omöjligt. Är det en ny variant eller en äldre?


14 Feb 2012, 23:05
Profile WWW
User avatar

Joined: 06 Apr 2011, 23:15
Posts: 154
Post Re: Pedaler och kartonger
Köpte den i början av 2000-talet nån gång men har inte använt den mycket. Jag kan mejla en bild. PM´ar dig

/N

_________________
.::o::.


14 Feb 2012, 23:37
Profile
User avatar

Joined: 11 Aug 2008, 16:19
Posts: 603
Location: Sundsvall
Post Re: Pedaler och kartonger
Dod 250 grey klonen är såld.


15 Feb 2012, 15:08
Profile WWW

Joined: 09 Mar 2009, 08:46
Posts: 813
Location: Västkusten
Post Re: Pedaler och kartonger
Mailat!

_________________
C J Hörnfeldt


17 Feb 2012, 12:27
Profile
User avatar

Joined: 11 Aug 2008, 16:19
Posts: 603
Location: Sundsvall
Post Re: Pedaler och kartonger
Mail tillbaka. Alla utom klonen finns kvar.


20 Feb 2012, 10:49
Profile WWW

Joined: 09 Mar 2009, 08:46
Posts: 813
Location: Västkusten
Post Re: Pedaler och kartonger
Sorry men inget mail som kommit fram. Prova med hötmailen
jhornfeldt(AT)hotmaildotcom

Byt ut det som behövs för att få ordning på adressen (gillar inte spam)

_________________
C J Hörnfeldt


20 Feb 2012, 13:43
Profile
User avatar

Joined: 11 Aug 2008, 16:19
Posts: 603
Location: Sundsvall
Post Re: Pedaler och kartonger
Bytesbump.

Boss GE-7 eller liknande kan godtas som byte.


30 Mar 2012, 09:00
Profile WWW

Joined: 15 Jan 2008, 21:59
Posts: 2962
Location:
Post Re: Pedaler och kartonger
Är SD1 kartongen "true bypass"?


01 Apr 2012, 23:42
Profile ICQ WWW
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 10 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 59 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.