Analogman compressor- den jag har är byggd av en DynaCompressor till Ross-specar och har namnet DynaCompRossor. Görs inte längre då Mxr ändrade receptet på sin pedal. Men vanliga Analogman är också bra grejer, kanon till lite hårdare inställningar liksom till boost.
Matte
mslcases@gmail.com