Lemmy wrote:
Låter ju verkligen grymt bra!! [:p]
Si fractum non sit, noli id reficere
Jag som tyckte (tycker) att Fetto Nord låter bra.
Men jag undrar om inte den här låter snäppet vassare
och har bättre (fastare) basåtergivning.
Jag mejlade dessutom Joakim om att få en custom-grå
Fetto-Nord förra året med ashtray-knobs,
han var lite tveksam om att göra en sådan version (bökigt),
och jag förstår honom.
Nu verkar dock Mad Professor komma som en skänk från ovan.
1. Bra Soldano/hotroddat Marshall-ljud,(samma liga som Fetto).
dvs Nuno Bettencourt möter Steve Vai.
2. Snygg sober grå färg=passar utmärkt för gråa svenskar.
3. Priset?
4. Svensk/finsk kombo, kan det bli bättre?
finska gener blandat med svensk uppfinningsrikedom.[:p]
Dom verkar iallafall har fixat till en fast bas,
det är nästan det viktigaste.
Jag tycker mig skönja, på Suhr-riot-pedalen, samt Fetto-Nord
en svampaktigt "lätt fisig" bas onyanserad bas. (men jag kan ha fel).
Nu vet jag dock inte (i ärlighetens) namn om dom pedalerna
är gjorda efter greenbacks (som redan har en något "fisig" odefinierad bas,/eller celestion, och det får jag förmodligen aldrig veta.
Nu väntar vi bara på en shootout i Soldanoligan!
Suhr-Riot,Fetto-Nord,Wampler Plexidriver (kanske inte men vore kul),
samt då Mad Professor Stone Grey.
-Snyggt jobbat Mad Professor!