Rambler wrote:
En vox stärkare på topboost kanalen och en tubescreamer eller liknande är rätt nära hans grundljud tycker jag. Han kör väl med bla Keeley TS-9 och en Keeley BD-2.
Det bör vara korrekt, jag minns att jag hade
en Keeley Ts-9+ och enligt hemsidan var det en likadan
som "Edge" hade införskaffat.
Jag minns den som sisådär, lagom fetma, ingen
direkt high-gain direkt.