Vibrolux wrote:
Jag har ett tonetrunk som är typ samma grej. Jag stoppar under en träbit likastor som pedalen, typ 1" tjock med kardborre på bägge sidor för att få upp den övre raden. Det funkar men ser väl inte jätteproffsigt ut. Jag tycker det blir tillräckligt stabilt.
/V
Bra förslag. Har tänkt på den lösningen oxå. Men jag tror att jag måste ha en som gör att övre planet blir rakt, dvs så att bara bakre delen av pedalen blir högre. Tror att det blir för högt totalt annars. Det är väl däri problemet ligger. Kanske gå till en plåtverkstad och få en plåt tillböjd efter måttangivelser kan vara lösningen.
"One chord is fine. Two chords
are pushing it. Three chords
and you´re into jazz - Lou Reed"
