View unanswered posts | View active topics It is currently 26 Jun 2026, 00:14



Reply to topic  [ 3 posts ] 
Jag tycker om Rolands gammelfuzzar! 
Author Message

Joined: 23 Feb 2008, 17:45
Posts: 214
Location: Umeå
Post Jag tycker om Rolands gammelfuzzar!
Jag satt och lirade på min Ad-50 fuzz idag och det var bara så sjukt kul, var tvungen att knåpa ihop en liten youtube-moj.

kvallan är ju inte den bästa och inte mitt spelande heller för den delen men det var kul :)

http://www.youtube.com/watch?v=4g-2y0VHtEo
Nån annan som gillar dom här gamla japan-fuzzarna?


14 Apr 2011, 22:10
Profile

Joined: 15 Jan 2008, 21:59
Posts: 2962
Location:
Post 
gillade fuzz-ljudet i den mer än wahn.

"maybe its not too late to learn how to love and forget how to hate"


15 Apr 2011, 04:30
Profile ICQ WWW

Joined: 28 Apr 2008, 02:13
Posts: 748
Location: Ulricehamn
Post 
hårt.. min big muff låter ju snudd på mesig i jämförelse.
jag gillar wahn också. [:p]

____________________________________
"Touch these days and I'll kill you"
bandet http://www.myspace.com/pistonheadsweden


15 Apr 2011, 13:42
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 3 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.