
Jag tycker om Rolands gammelfuzzar!
Jag satt och lirade på min Ad-50 fuzz idag och det var bara så sjukt kul, var tvungen att knåpa ihop en liten youtube-moj.
kvallan är ju inte den bästa och inte mitt spelande heller för den delen men det var kul
http://www.youtube.com/watch?v=4g-2y0VHtEoNån annan som gillar dom här gamla japan-fuzzarna?