| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Nya Gitarrpedaler: ROCKET 88 http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=31&t=45460 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Robert Blues Harp [ 10 Sep 2010, 13:11 ] |
| Post subject: | Nya Gitarrpedaler: ROCKET 88 |
Nya gitarrpedaler, ROCKET 88, finns på: http://www.lonewolfblues.com Han är duktig på att göra munspelspedaler. Få se om det finns nåt intresse att ta reda på mera om pedalerna. [:)] Blow On! http://www.myspace.com/henhousebluesband |
|
| Author: | lillefar [ 10 Sep 2010, 23:40 ] |
| Post subject: | |
Hmm rocket 88 är det inte ett bluesband i Norrbotten [:D] På vilket sätt skulle det här vara intressanta pedaler för gitarrister? Frågar för att jag är nyfiken! "Det är aldrig försent att ge upp" |
|
| Author: | Robert Blues Harp [ 11 Sep 2010, 10:45 ] |
| Post subject: | |
Tjena Lillefar. Jag skrev: "Få se om det finns nåt intresse att ta reda på mera om pedalerna". ROCKET 88 är nya gitarrpedaler. Om det sen finns intresse det får ni avgöra själva. Hemsidan är: http://www.lonewolfblues.com OBS! Han lanserar munspelspedalerna överst på sidan, men om ni går ner lite grann så upptäcker ni ROCKET 88. [:)] Blow On! http://www.myspace.com/henhousebluesband |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|