Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Nya Gitarrpedaler: ROCKET 88
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=31&t=45460
Page 1 of 1

Author:  Robert Blues Harp [ 10 Sep 2010, 13:11 ]
Post subject:  Nya Gitarrpedaler: ROCKET 88

Nya gitarrpedaler, ROCKET 88, finns på: http://www.lonewolfblues.com
Han är duktig på att göra munspelspedaler. Få se om det finns nåt intresse att ta reda på mera om pedalerna. [:)]

Blow On!

http://www.myspace.com/henhousebluesband

Author:  lillefar [ 10 Sep 2010, 23:40 ]
Post subject: 

Hmm rocket 88 är det inte ett bluesband i Norrbotten [:D]
På vilket sätt skulle det här vara intressanta pedaler för gitarrister? Frågar för att jag är nyfiken!

"Det är aldrig försent att ge upp"

Author:  Robert Blues Harp [ 11 Sep 2010, 10:45 ]
Post subject: 

Tjena Lillefar. Jag skrev: "Få se om det finns nåt intresse att ta reda på mera om pedalerna". ROCKET 88 är nya gitarrpedaler. Om det sen finns intresse det får ni avgöra själva. Hemsidan är: http://www.lonewolfblues.com OBS! Han lanserar munspelspedalerna överst på sidan, men om ni går ner lite grann så upptäcker ni ROCKET 88. [:)]

Blow On!

http://www.myspace.com/henhousebluesband

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/