| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Hjälp med pedal mod. http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=31&t=48255 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Rambler [ 06 Nov 2010, 13:08 ] |
| Post subject: | Hjälp med pedal mod. |
Har en Boss OD-3 som jag funderar på att göra en Monte Allums-mod på. Är ingen erfaren "lödkille" därför undrar jag om det finns någon på Bojen som är bra på detta och som man skulle kunna få hjälp av. |
|
| Author: | dubbel-v [ 06 Nov 2010, 13:30 ] |
| Post subject: | |
Stinkfoot och ZETA är väl de namn som brukar dyka upp i sådana frågor... Men det finns säkerligen många fler som har kunskapen att hjälpa dig. // Henrik Fender Am Dlx strat/Gibson SG Firebrand - JJ Labs DT60 - Cry baby 535Q - MP LGW - MP SHOD - MP DBD - Fender Blues Jr Tweed |
|
| Author: | dubbel-v [ 06 Nov 2010, 13:32 ] |
| Post subject: | |
http://stinkfoot.se/ http://www.zeta-sound.se/index.html // Henrik Fender Am Dlx strat/Gibson SG Firebrand - JJ Labs DT60 - Cry baby 535Q - MP LGW - MP SHOD - MP DBD - Fender Blues Jr Tweed |
|
| Author: | Rambler [ 07 Nov 2010, 13:00 ] |
| Post subject: | |
tack |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|