| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Någon som har en Damage Control Timeline http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=31&t=48680 |
Page 1 of 1 |
| Author: | tokyo tapes [ 15 Nov 2010, 14:49 ] |
| Post subject: | Någon som har en Damage Control Timeline |
Är mycket intresserad av denna pedal, men det verkar inte finnas så många av den i Sverige. Någon som har erfarenhet av den? |
|
| Author: | remus [ 18 Nov 2010, 17:10 ] |
| Post subject: | |
Det var en cool pedal när den kom, men andra tillverkare har kommit ikapp.. finns en hel del bättre pedaler ute nu Damage Control heter Strymon nu och har en hel del coola delay-pedaler som El Capistan och Brigadier |
|
| Author: | tokyo tapes [ 24 Nov 2010, 00:22 ] |
| Post subject: | |
Tack Remus! Jo, jag vet, men jag behöver presets som kan styras via Midi. Hade El Capistan haft det hade den varit perfekt för den har soundet helt klart. Hade Empressen haft midi hade även den varit ett starkt alternativ. Eventide Timefactor är också ok men jag tycker Timeline verkar vara lite rundare och mer "ambient". Man får väl helt enkelt vänta tills Strymon kommer ut med sin "Timeline II" /Uffe |
|
| Author: | remus [ 28 Nov 2010, 02:38 ] |
| Post subject: | |
T.C. Electronics Nova Delay kanske har midi? Jag har dålig koll på det |
|
| Author: | tokyo tapes [ 30 Nov 2010, 18:09 ] |
| Post subject: | |
Nej Tyvärr, det har den inte |
|
| Author: | Sakenjag [ 02 Dec 2010, 13:00 ] |
| Post subject: | |
Finns en kristen kille som kör med den mycket, han tycker de är de bästa som finns, väldigt ambient. Finns klipp på hans blog guitarforworship.com |
|
| Author: | bjoel [ 05 Dec 2010, 17:09 ] |
| Post subject: | |
Klotter rensat. Skärpning, inte snacka skit i seriösa trådar. ------------- The church is near, but the road is icy. The pub is far, but we walk carefully. |
|
| Author: | tokyo tapes [ 08 Dec 2010, 16:36 ] |
| Post subject: | |
Hmm... har inte varit inne på tråden på ett tag. Vad missade jag? |
|
| Author: | remus [ 08 Dec 2010, 17:55 ] |
| Post subject: | |
tokyo tapes wrote: Hmm... har inte varit inne på tråden på ett tag. Vad missade jag? Jag drog ett dåligt skämt [B)] |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|