| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Carl Martin Plexitone - ros och ris? http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=31&t=49278 |
Page 1 of 1 |
| Author: | JonasSweden1 [ 29 Nov 2010, 11:37 ] |
| Post subject: | Carl Martin Plexitone - ros och ris? |
Nån som testat? Får ju lysande recensioner i div. forum. Har en Wampler Plexidrive som är cool, men nyfiken på denna pedal. |
|
| Author: | Bulan [ 29 Nov 2010, 12:04 ] |
| Post subject: | |
Jag har haft en. Bra. |
|
| Author: | Tom-Andrew [ 29 Nov 2010, 14:15 ] |
| Post subject: | |
Antar att du redan sett denna: http://www.hugeracksinc.com/forum/viewt ... =1&t=72407 Jag har tyvärr ingen egen uppfattning om pedalen. /Tom-Andrew <hr noshade size="1"><font size="1">Låter det bra så är det antagligen bra...</font id="size1"> |
|
| Author: | lillefar [ 29 Nov 2010, 15:14 ] |
| Post subject: | |
Jag tycker wamplers Plexidrive låter bättre då jag har ägt en sån och provspelat Carl Martin. Inte så att Carl Martins plexiversion låter dålig men Wampler har lyckats bättre på så sätt att ljudet håller ihop bättre och mer botten i den pedalen. Men som vanligt beror det mycket på vilken stärkare och högtalare man testar med! "Det är aldrig försent att ge upp" |
|
| Author: | JonasSweden1 [ 29 Nov 2010, 15:54 ] |
| Post subject: | |
lillefar wrote: Jag tycker wamplers Plexidrive låter bättre då jag har ägt en sån och provspelat Carl Martin. Inte så att Carl Martins plexiversion låter dålig men Wampler har lyckats bättre på så sätt att ljudet håller ihop bättre och mer botten i den pedalen. Men som vanligt beror det mycket på vilken stärkare och högtalare man testar med! "Det är aldrig försent att ge upp" Ja, har ju inte provat Martin, men håller precis med dig om det tighta ljudet och botten med Wamplern vilket jag verkligen gillar [:)] |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|