FenderBender wrote:
Ojdå, det var värst. Womanizer/Demonicer som man hört så mycket positivt om... [:0] Hade tänkt köra den som preamp i replokalen samt´lite som dist/OD. Men det kanske inte var så bra idé då? [:o)]

<font size="2">/Janne i Själevad</font id="size2">
Hört från vem?[;)]
Tillverkarna själva har nu förmodligen insett
att dom aldrig kommer få något vettigt ljud ur dom (Womanizer,Demonizer,etc)
och ska i fortsättningen koncentrera sig på deras
mera "back to basics" sortiment (strymon).
-Allt står att läsa på deras hemsida!
Det du har hört (positiva ordalag)
är förmodligen någon som har lajat i butiken i 10 minuter innan
lunchen på Mc Donalds!
[;)]
Dom är inte så dåliga som det påstås, men det är ju inte alltid ljudet
utan upplevelsen som saknas, det låter ungefär som ett mellanting av
Pod och Axe-Fx, och OM dom fick tummen ur skulle det säkert bli en toppen-produkt till slut.