| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Modda Mesa 20 20 http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=31&t=52660 |
Page 1 of 1 |
| Author: | stream [ 04 Feb 2011, 13:02 ] |
| Post subject: | Modda Mesa 20 20 |
Hallå alla experter - själv kan jag bara spela (om ens det Funderade över mit Mesa 20 20 slutsteg och tycker väl att det fattas lite botten. Kan man modda sig fram eller hur e det. Hade uppskattat om någon därute kunde räta ut frågetecknen för mig imitate,incorporate, innovate |
|
| Author: | iggle [ 04 Feb 2011, 13:45 ] |
| Post subject: | |
om du postar det i rörforumet så kanske du får fler svar |
|
| Author: | Bulan [ 04 Feb 2011, 14:08 ] |
| Post subject: | |
Det finns en känd mod för just det. Kolla på thegearpage eller så. Google är din vän annars: Mesa 20/20 deepmod |
|
| Author: | Bulan [ 04 Feb 2011, 14:37 ] |
| Post subject: | |
Här är en länk: http://forum.grailtone.com/viewtopic.ph ... 1e8b190fe6 Annars köper jag gärna ditt 20/20! [:D] |
|
| Author: | stream [ 04 Feb 2011, 15:37 ] |
| Post subject: | |
Skulle nog haft lagt detta i rörsnack men så är det när teknik inte är min starka sida. Tack förresten för bidraget och det verkar som om detta kan vara något att göra. Tack för erbjudandet att köpa men jag håller på det ett tag till iaf. Men det är en sak till, jag kör med två st mesa 2x12 på typ 140 watt eller nåt, påverkar mina lådor basåtergivningen? imitate,incorporate, innovate |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|