| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| J201, nån som har? http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=31&t=53030 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Goran [ 11 Feb 2011, 15:35 ] |
| Post subject: | J201, nån som har? |
Skulle behöva 1-2 J201, JFET transistor om någon kan undvara. Varken ELFA eller Bejoken har den.... |
|
| Author: | Telemann [ 11 Feb 2011, 17:46 ] |
| Post subject: | |
Det går nog bra. Maila adressen via min profil så skickar jag ett par stycken. |
|
| Author: | Goran [ 12 Feb 2011, 21:24 ] |
| Post subject: | |
Mail skickat [:)] |
|
| Author: | zeta55 [ 12 Feb 2011, 21:54 ] |
| Post subject: | |
Annars har jag säkert några hemma också. /Krister Min hemsida: [url="http://www.zeta-sound.se/"] [/url]
|
|
| Author: | Goran [ 13 Feb 2011, 09:11 ] |
| Post subject: | |
Tackar er båda [:)] |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|