Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

J201, nån som har?
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=31&t=53030
Page 1 of 1

Author:  Goran [ 11 Feb 2011, 15:35 ]
Post subject:  J201, nån som har?

Skulle behöva 1-2 J201, JFET transistor om någon kan undvara. Varken ELFA eller Bejoken har den....

Author:  Telemann [ 11 Feb 2011, 17:46 ]
Post subject: 

Det går nog bra. Maila adressen via min profil så skickar jag ett par stycken.

Author:  Goran [ 12 Feb 2011, 21:24 ]
Post subject: 

Mail skickat [:)]

Author:  zeta55 [ 12 Feb 2011, 21:54 ]
Post subject: 

Annars har jag säkert några hemma också.

/Krister

Min hemsida:

[url="http://www.zeta-sound.se/"]Image[/url]

Author:  Goran [ 13 Feb 2011, 09:11 ]
Post subject: 

Tackar er båda [:)]

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/