| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| två ska bli en http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=31&t=53244 |
Page 1 of 1 |
| Author: | glasshandedkite [ 15 Feb 2011, 15:54 ] |
| Post subject: | två ska bli en |
jag har för många overdrives på mitt bräde (om det nu finns någon sådan sak som för många overdrives), och två av dom måste bli en. det är en fulltone OCD och en lovepedal eternity som slåss om platsen, och jag funderar på att göra mig av med båda och skaffa något helt annat. det jag letar efter är något med ocd'ns aggressivitet, men med eternity'ns rundhet. det jag inte gillar med ocdn är att den är lite för köttig för mitt användningsområde, den tar liksom för mycket plats och är lite för skrikig, och det jag inte gillar med eternityn är att den är lite för snäll stundtals. finns den overdrive jag söker där ute nånstans? |
|
| Author: | davidihse [ 15 Feb 2011, 18:41 ] |
| Post subject: | |
En LGW kanske... vad vet jag. myspace.com/slackervillezoo |
|
| Author: | glasshandedkite [ 16 Feb 2011, 12:40 ] |
| Post subject: | |
tog med mig gitarren till thesegoto11 och satte mig med ett gäng olika pedaler. gick därifrån med en mad professor mighty red. om den låter lika bra live som i deras lilla källarvalv så ryker både ocdn och eternityn inom en snar framtid. |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|