Såg precis denna pedal hos Tysken;
http://www.thomann.de/se/electro_harmon ... zz_new.htmLyssnade på ljudproven och blev lite intresserad.
Hittade sedan denna film på "digtuben";
http://www.youtube.com/watch?v=iff3kABHHpwOch blev lite skeptisk.. jag tror det beror på hans "superdist" inställning.
Men det som fortfarande tilltalar mig är inställningsmöjligheterna! Det är ju underbart i sökandet på sitt eget sound?!
Undrar nu om någon det någon som har provkört denna pedal och har någon recension att ge då detta väger tyngre än en video på internet. [:)]