Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

EHX Graphic Fuzz
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=31&t=54372
Page 1 of 1

Author:  Johan Ericson [ 07 Mar 2011, 14:34 ]
Post subject:  EHX Graphic Fuzz

Såg precis denna pedal hos Tysken; http://www.thomann.de/se/electro_harmon ... zz_new.htm
Lyssnade på ljudproven och blev lite intresserad.

Hittade sedan denna film på "digtuben";
http://www.youtube.com/watch?v=iff3kABHHpw
Och blev lite skeptisk.. jag tror det beror på hans "superdist" inställning.

Men det som fortfarande tilltalar mig är inställningsmöjligheterna! Det är ju underbart i sökandet på sitt eget sound?!

Undrar nu om någon det någon som har provkört denna pedal och har någon recension att ge då detta väger tyngre än en video på internet. [:)]

Author:  Goran [ 07 Mar 2011, 14:59 ]
Post subject: 

Också jag har gått och blivit sugen på denna….

Author:  hwestman [ 08 Mar 2011, 23:50 ]
Post subject: 

Testade en sån för ca ett år sedan och gillade den. Det är mer OD/Dist än Fuzz dock så namnet är lite missvisande tycker jag.

Bra till diskantinga gitarrer och förstärkare. Man kan bl a kapa högdiskanten och i studion lär den vara perfekt....

Author:  junkhead [ 09 Mar 2011, 18:45 ]
Post subject: 

har en av den gamla modellen liggandes om någon är sugen.
Maila genom profilen isf.

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/