| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Den här pedalen? http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=31&t=54608 |
Page 1 of 1 |
| Author: | someuse [ 11 Mar 2011, 10:51 ] |
| Post subject: | Den här pedalen? |
Har haft nöjet att testa min väns Lovetone cheese source ett par ggr och den bara ÄR elakast av alla combofuzzar jag hört. Också en mångsidig pedal. Men vet någon om den finns att köpa fortfarande? Någon menade att den är tagen ur prod - men det vägrar jag gå med på. Och nej jag vill inte ha de båda pedalerna individuellt. Att bara elaka till sololjudet en gnutta (ca 2:55): http://www.youtube.com/watch?v=YUVubjDjDgg Till bas och en översyn: http://www.youtube.com/watch?v=yp7vXQkjW4Y EDIT: Såg nu att den är tagen ur prod vilket gör mig ledsen. <hr noshade size="1">
|
|
| Author: | lillefar [ 11 Mar 2011, 18:11 ] |
| Post subject: | |
Annars tycker jag att det var hedervärt att bara vägra acceptera att den slutat tillverkas det tyder på karaktär av det tyngre slaget [:D] "Det är aldrig försent att ge upp" |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|