| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Min Fuzz brummar när den delar ström med pedaler http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=31&t=54875 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Dava [ 16 Mar 2011, 16:38 ] |
| Post subject: | Min Fuzz brummar när den delar ström med pedaler |
Fuzzen funkar bra men när jag kör med andra pedaler i kedjan som delar ström (Daisychain) så brummar den. Går det att göra något åt? dvs. modda på nåt sätt eller är det en powersupply med isolerade utgångar som gäller? --------------------------- - Köpes: Digitech Tsr 24 |
|
| Author: | joppe [ 16 Mar 2011, 18:37 ] |
| Post subject: | |
Fetare supply eller ett med isolerade. Annars finns det en fin mod här som bör hjälpa.
|
|
| Author: | Dava [ 16 Mar 2011, 19:43 ] |
| Post subject: | |
joppe wrote: Fetare supply eller ett med isolerade. Annars finns det en fin mod här som bör hjälpa. Ah, tyvärr ingen batterimöjlighet i den pedalen. Är en Moodysounds Zeagot fuzz som jag byggt själv. Kan ju visserligen lägga till ett battteriklipp... --------------------------- - Köpes: Digitech Tsr 24 |
|
| Author: | lillefar [ 16 Mar 2011, 20:49 ] |
| Post subject: | |
Pröva att strömförsörja den enskilt. Fuzzar lever sitt eget liv brumlandet [:D] "Det är aldrig försent att ge upp" |
|
| Author: | joppe [ 17 Mar 2011, 00:00 ] |
| Post subject: | |
Ja Vafaan.9 spänn på clas ohlsson så är fisken fin. Se till att köra brunstensbaterier bara. Fuzzar låter sååååååååååå mycket bätre med sånna. (Säger folk som är A: dumma i huvudet B: Dumma i hela huvudet, eller C: Har aktier i Union Carbide Productions) |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|