Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Nobel OD
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=31&t=54933
Page 1 of 1

Author:  zoork_1 [ 17 Mar 2011, 14:42 ]
Post subject:  Nobel OD

Har en Nobel OD (grön, första ver.), nån som vet vad en sån kan vara värd? [?]

Author:  snutstrut [ 17 Mar 2011, 17:03 ]
Post subject: 

Den tillverkas nu igen i samma stil och sound som den gamla. Jag gissar att de gör de gamla lite mindre åtråvärda, men vad vet jag.

Author:  zoork_1 [ 17 Mar 2011, 22:36 ]
Post subject: 

Ok, hade hoppats att dom gamla blivit kult och att det skulle göra mig rik [:D]

Author:  greigoroth [ 18 Mar 2011, 00:20 ]
Post subject: 

Jag tror faktiskt de går för en del på thegearpage.net - spelar ingen roll att reissuen är tydligen så gott som exakt samma pedal, pedalen är ganska kult och reissue är aldrig lika bra! Kanske inte fått samma status här på hemmaplan dock.

Good deals: westhammer, trälhavsvägen, Uriah

Author:  zoork_1 [ 18 Mar 2011, 00:54 ]
Post subject: 

ok, tack för upplysningen!

Author:  BlueOnBlue [ 18 Mar 2011, 14:00 ]
Post subject: 

Vilken variant är det ODR-1 eller ODR-S - båda var väl gröna i första versionen?

//BoB

Author:  zoork_1 [ 18 Mar 2011, 15:25 ]
Post subject: 

BlueOnBlue wrote:

Vilken variant är det ODR-1 eller ODR-S - båda var väl gröna i första versionen?

//BoB


Vet inte riktigt(första ver. var ljusgröna) tror ODR-1, ska kolla efter jobbet
/z

Author:  Freppezon [ 18 Mar 2011, 17:01 ]
Post subject: 

zoork_1 wrote:

Har en Nobel OD (grön, första ver.), nån som vet vad en sån kan vara värd? [?]

Den kan inte vara värd så mycket!
Gå genast till posten och posta den till mig
i ett grönt kuvert!
[;)]

Author:  zoork_1 [ 18 Mar 2011, 19:20 ]
Post subject: 

Freppezon wrote:

zoork_1 wrote:

Har en Nobel OD (grön, första ver.), nån som vet vad en sån kan vara värd? [?]

Den kan inte vara värd så mycket!
Gå genast till posten och posta den till mig
i ett grönt kuvert!
[;)]


He, he.... [^]

Author:  zoork_1 [ 18 Mar 2011, 19:45 ]
Post subject: 

zoork_1 wrote:

Image

Author:  zoork_1 [ 19 Mar 2011, 20:17 ]
Post subject: 

Öhhh, låt mig se. (Ljus)grön för mig är en mindre del på pedalen. Jag inbillar mig att de va så här den första "kritikerrosade" omgången såg ut - sen blev dom "grönare" allt eftersom. Får erkänna att jag e lite borta här, nån här kanske vet bättre?

Author:  zoork_1 [ 24 Mar 2011, 02:44 ]
Post subject: 

Tack för svar, man lär sig hela tiden.... :-)

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/