Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Tech 21 Tweed
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=31&t=54941
Page 1 of 1

Author:  Lynxtrap [ 17 Mar 2011, 17:07 ]
Post subject:  Tech 21 Tweed

Nån som har erfarenhet av deras "förstärkarmodell"-pedaler, speciellt Tweed-varianten? Låter och funkar de bra? Eller finns det bättre tweedaktiga pedaler?

Edit: Den heter visst "Blonde"[:)]

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

***Every night I tell myself: I am the Cosmos***

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/