| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Tech 21 Tweed http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=31&t=54941 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Lynxtrap [ 17 Mar 2011, 17:07 ] |
| Post subject: | Tech 21 Tweed |
Nån som har erfarenhet av deras "förstärkarmodell"-pedaler, speciellt Tweed-varianten? Låter och funkar de bra? Eller finns det bättre tweedaktiga pedaler? Edit: Den heter visst "Blonde"[:)] _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ ***Every night I tell myself: I am the Cosmos*** |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|