Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

FCB 1010 och GR KLART !!!
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=31&t=55004
Page 1 of 1

Author:  Bapman [ 18 Mar 2011, 15:23 ]
Post subject:  FCB 1010 och GR KLART !!!

FCB 1010 och NI GR

någon som har erfarheter hur styra enklast ?
läst om att midinoter ska funka bäst med GR
om FCB har jag för mig att jag har läst att man bör tömma
den innan man programmerar ??

Bapman
...........................
swimming with a hole in my body

"The only thing worse than a guitar is a guitarist!"
- Lydia Lunch

Author:  Bapman [ 19 Mar 2011, 22:21 ]
Post subject: 

Bapman wrote:

FCB 1010 och NI GR

någon som har erfarheter hur styra enklast ?
läst om att midinoter ska funka bäst med GR
om FCB har jag för mig att jag har läst att man bör tömma
den innan man programmerar ??

Bapman
...........................
swimming with a hole in my body

"The only thing worse than a guitar is a guitarist!"
- Lydia Lunch




skitenkelt var det och fungerar hur bra som helst

Bapman
...........................
swimming with a hole in my body

"The only thing worse than a guitar is a guitarist!"
- Lydia Lunch

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/