| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| FCB 1010 och GR KLART !!! http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=31&t=55004 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Bapman [ 18 Mar 2011, 15:23 ] |
| Post subject: | FCB 1010 och GR KLART !!! |
FCB 1010 och NI GR någon som har erfarheter hur styra enklast ? läst om att midinoter ska funka bäst med GR om FCB har jag för mig att jag har läst att man bör tömma den innan man programmerar ?? Bapman ........................... swimming with a hole in my body "The only thing worse than a guitar is a guitarist!" - Lydia Lunch |
|
| Author: | Bapman [ 19 Mar 2011, 22:21 ] |
| Post subject: | |
Bapman wrote: FCB 1010 och NI GR någon som har erfarheter hur styra enklast ? läst om att midinoter ska funka bäst med GR om FCB har jag för mig att jag har läst att man bör tömma den innan man programmerar ?? Bapman ........................... swimming with a hole in my body "The only thing worse than a guitar is a guitarist!" - Lydia Lunch skitenkelt var det och fungerar hur bra som helst Bapman ........................... swimming with a hole in my body "The only thing worse than a guitar is a guitarist!" - Lydia Lunch |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|