Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Jag tycker om Rolands gammelfuzzar!
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=31&t=56503
Page 1 of 1

Author:  tommypachi [ 14 Apr 2011, 22:10 ]
Post subject:  Jag tycker om Rolands gammelfuzzar!

Jag satt och lirade på min Ad-50 fuzz idag och det var bara så sjukt kul, var tvungen att knåpa ihop en liten youtube-moj.

kvallan är ju inte den bästa och inte mitt spelande heller för den delen men det var kul :)

http://www.youtube.com/watch?v=4g-2y0VHtEo
Nån annan som gillar dom här gamla japan-fuzzarna?

Author:  we_made_wor_history [ 15 Apr 2011, 04:30 ]
Post subject: 

gillade fuzz-ljudet i den mer än wahn.

"maybe its not too late to learn how to love and forget how to hate"

Author:  rocker [ 15 Apr 2011, 13:42 ]
Post subject: 

hårt.. min big muff låter ju snudd på mesig i jämförelse.
jag gillar wahn också. [:p]

____________________________________
"Touch these days and I'll kill you"
bandet http://www.myspace.com/pistonheadsweden

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/