| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Jag tycker om Rolands gammelfuzzar! http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=31&t=56503 |
Page 1 of 1 |
| Author: | tommypachi [ 14 Apr 2011, 22:10 ] |
| Post subject: | Jag tycker om Rolands gammelfuzzar! |
Jag satt och lirade på min Ad-50 fuzz idag och det var bara så sjukt kul, var tvungen att knåpa ihop en liten youtube-moj. kvallan är ju inte den bästa och inte mitt spelande heller för den delen men det var kul http://www.youtube.com/watch?v=4g-2y0VHtEo Nån annan som gillar dom här gamla japan-fuzzarna? |
|
| Author: | we_made_wor_history [ 15 Apr 2011, 04:30 ] |
| Post subject: | |
gillade fuzz-ljudet i den mer än wahn. "maybe its not too late to learn how to love and forget how to hate" |
|
| Author: | rocker [ 15 Apr 2011, 13:42 ] |
| Post subject: | |
hårt.. min big muff låter ju snudd på mesig i jämförelse. jag gillar wahn också. [:p] ____________________________________ "Touch these days and I'll kill you" bandet http://www.myspace.com/pistonheadsweden |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|