| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Fjô¤derreverbssimulatorer...puh http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=31&t=56694 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Fläsksnärt [ 18 Apr 2011, 22:33 ] |
| Post subject: | Fjô¤derreverbssimulatorer...puh |
Jo. När jag, som bor i obygden, lyssnar på klipp av dylika på nätet så vinner: Tadaa Boss. De andra låter för fint och ordentliga. Boss låter så illa som jag minns det och vill ha det. Men tipsa om några som försöker låta fjäder reverb. Holy Grail och den där Chickengrejen kommer jag ihåg nu och digitechs men sen kan ni gärna få hjälpa mig. Nej jag har inte råd eller plats för nåt riktigt. Tackar pEr |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|