Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Liten wahwah
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=31&t=57027
Page 1 of 1

Author:  Bbenderman [ 26 Apr 2011, 19:32 ]
Post subject:  Liten wahwah

Letar efter en wah som är liten i formatet hittar bara Ibanez vet inte hur den låter men den är liten.
Image

Prylgalen

Author:  spufuz [ 26 Apr 2011, 19:44 ]
Post subject: 

http://www.youtube.com/watch?v=QhcurBYqj_g
http://www.youtube.com/watch?v=_HXzBPcMgcM

Author:  Hoffe [ 26 Apr 2011, 19:47 ]
Post subject: 

Kolla chi wahwah den är liten som en Bosspedal. Jag har en sådan.

/Thomas

Author:  spufuz [ 26 Apr 2011, 20:51 ]
Post subject: 

Hoffe wrote:

Kolla chi wahwah den är liten som en Bosspedal. Jag har en sådan.

/Thomas


Den va cool!
http://store.thesegoto11.se/product_inf ... ts_id=1495

Author:  Bbenderman [ 27 Apr 2011, 00:41 ]
Post subject: 

Jo rå in på Ebay nu och köpte en Plutoneium Chi-Wah-Wah

Prylgalen

Author:  Hoffe [ 27 Apr 2011, 08:49 ]
Post subject: 

Bbenderman wrote:

Jo rå in på Ebay nu och köpte en Plutoneium Chi-Wah-Wah

Prylgalen

Bra där BG! Ingen idé att stå emot GAS:en:)

/Thomas

Author:  Lemmy [ 27 Apr 2011, 09:47 ]
Post subject: 

Det var en läcker liten sak. Kom gärna med en recension när du testat

Si fractum non sit, noli id reficere

Author:  Bbenderman [ 09 May 2011, 20:19 ]
Post subject: 

Nu har den landat från Usa slapp tull och moms det var tur eftersom den kostade över US200 $.med frakt.
Packade just upp den och den utstrålar kvalite rakt igenom hoppas den låter lika bra.
Var i kedjan ska den sitta ?
Först eller sist
Återkommer med recension.
Image
Image

Prylgalen

Author:  davidihse [ 09 May 2011, 20:35 ]
Post subject: 

Sätt den först.

myspace.com/slackervillezoo

Author:  Bbenderman [ 09 May 2011, 20:52 ]
Post subject: 

Gjort ett litet test och den verkar lovande gillar att den ligger i viloläge tills man börjar trampa eller bara nudda den så aktiveras WAH.
Skruvade på rattarna men kom inte riktigt på var de ska vara.
Man lär sig snapt att trampera denna som en full stor wha ganska snabbt.
Tror att denna kommer stanna på bordet ett tag [:D]

Prylgalen

Author:  snutstrut [ 09 May 2011, 21:18 ]
Post subject: 

liten wah?

Image

Author:  crybaby [ 09 May 2011, 21:49 ]
Post subject: 

snutstrut wrote:

liten wah?



Hupp !
Va e de för någe ?

GAS !
[:p]

<--->

Försvinn ur min åsikt !!!

Author:  lillefar [ 10 May 2011, 10:08 ]
Post subject: 

snutstrut wrote:

liten wah?

Image


GAS-larm vad tusan är det där för liten söt rackare?

"Det är aldrig försent att ge upp"

Author:  snutstrut [ 10 May 2011, 10:59 ]
Post subject: 

Den kallas "Toe jam wah". Det är en hemmagjord pedal som jag såg på diystompboxes i en tråd ang minipedaler.
Här kan ni läsa mer om den:
http://www.diystompboxes.com/smfforum/i ... ic=90862.0

Author:  Andrew Blakk [ 11 May 2011, 21:50 ]
Post subject: 

Shit vad ball den där Chi wah wah verkar va. En sån ska nog inskaffas minsann. [:p]

________________________________________________________________________________________________
<b><font color="green">http://www.ponamerosundown.com - http://www.myspace.com/ponamerosundown</font id="green"></b>

<b>Kommande spelningar:</b>
1 okt - Club Dirty Deeds/Gbg

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/