Ulfern wrote:
Det var när jag såg den där flatlinern som tanken slog mig, men om jag fattade det hela rätt så var det ett AC uttag... Har jag fel måste jag nog anförskaffa den på något sätt...
Annars blir det nog en clasolsson variant dårå.
Jepp, du har rätt, AC. Jag läste slarvigt [:o)]