Hej!
Jag köpte en ny stärkare idag, en Fender Super Reverb 65' Reissue.
Den lät sagolikt bra i butik (med min egen gitarr) men i replokalen blev jag förvånad... Låter inte alls lika bra där. Det fantastiska cleana soundet är skitigt med ett svagt skorrande. Jag upplever också ett obehagligt lock på ljudet, kan inte beskriva det bättre än att det liknar lite som om det vore ett fasfel i högtalarna. Dessutom sprakar det i förstärkaren när jag drar fingret på plektrumskyddet

Det är en Strata.
Vad tror ni, kan det vara något med nätspänningen? Jordfel?
Jag tar tacksamt emot tips och idéer!
Mvh
Andreas