| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Mitt nygamla pedalbord, nu med mer pedaler!!! http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=31&t=88718 |
Page 1 of 1 |
| Author: | tokyo tapes [ 16 Oct 2013, 15:37 ] |
| Post subject: | Mitt nygamla pedalbord, nu med mer pedaler!!! |
Det här gamla pedalbordet gjorde Ludde Widegren åt mig för över 10 år sedan. Pedalerna har varierat, men Baby Pink Booster (Ser# 003
|
|
| Author: | marrelero [ 16 Oct 2013, 20:46 ] |
| Post subject: | Re: Mitt nygamla pedalbord, nu med mer pedaler!!! |
Coolt Uffe. Ska du på Antikrundan i okt? |
|
| Author: | tokyo tapes [ 16 Oct 2013, 21:38 ] |
| Post subject: | Re: Mitt nygamla pedalbord, nu med mer pedaler!!! |
Ha ha... antikrundan, den var bra |
|
| Author: | marrelero [ 17 Oct 2013, 21:19 ] |
| Post subject: | Re: Mitt nygamla pedalbord, nu med mer pedaler!!! |
Jag har snackat ihop mig med din replokalspolare, stor chans för en klassiker på kvällen, dvs Indiskt... /Martin |
|
| Author: | tokyo tapes [ 17 Oct 2013, 22:20 ] |
| Post subject: | Re: Mitt nygamla pedalbord, nu med mer pedaler!!! |
Ok, låter skittrevligt! Skall kolla med regeringen och återkomma jag i ärendet. |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|