Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Mitt nygamla pedalbord, nu med mer pedaler!!!
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=31&t=88718
Page 1 of 1

Author:  tokyo tapes [ 16 Oct 2013, 15:37 ]
Post subject:  Mitt nygamla pedalbord, nu med mer pedaler!!!

Det här gamla pedalbordet gjorde Ludde Widegren åt mig för över 10 år sedan. Pedalerna har varierat, men Baby Pink Booster (Ser# 003 :-))Hotcaken, Sunface fuzzen och Lovetone ? Flangern har hängt med nästan från början. Det som tillkommit nu senast är Koji kompressorn, Plexidriven, Vertex Axis Wha (NOS) och Mobius. Göran på SOS har satt ihop allt och fått det att funka på ett oklanderligt sätt. Det låter kanon och jag har (nästan) fått med alla mina favoritpedaler genom åren:


Image

Author:  marrelero [ 16 Oct 2013, 20:46 ]
Post subject:  Re: Mitt nygamla pedalbord, nu med mer pedaler!!!

Coolt Uffe. Ska du på Antikrundan i okt?

Author:  tokyo tapes [ 16 Oct 2013, 21:38 ]
Post subject:  Re: Mitt nygamla pedalbord, nu med mer pedaler!!!

Ha ha... antikrundan, den var bra :D Passande namn. Vet ej faktiskt. Kommer vara bortrest hela veckan innan så det beror på hur förstående resten av familjen är...

Author:  marrelero [ 17 Oct 2013, 21:19 ]
Post subject:  Re: Mitt nygamla pedalbord, nu med mer pedaler!!!

Jag har snackat ihop mig med din replokalspolare, stor chans för en klassiker på kvällen, dvs Indiskt...

/Martin

Author:  tokyo tapes [ 17 Oct 2013, 22:20 ]
Post subject:  Re: Mitt nygamla pedalbord, nu med mer pedaler!!!

Ok, låter skittrevligt! Skall kolla med regeringen och återkomma jag i ärendet.

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/