
Mitt nygamla pedalbord, nu med mer pedaler!!!
Det här gamla pedalbordet gjorde Ludde Widegren åt mig för över 10 år sedan. Pedalerna har varierat, men Baby Pink Booster (Ser# 003

)Hotcaken, Sunface fuzzen och Lovetone ? Flangern har hängt med nästan från början. Det som tillkommit nu senast är Koji kompressorn, Plexidriven, Vertex Axis Wha (NOS) och Mobius. Göran på SOS har satt ihop allt och fått det att funka på ett oklanderligt sätt. Det låter kanon och jag har (nästan) fått med alla mina favoritpedaler genom åren:
