View unanswered posts | View active topics It is currently 06 May 2026, 15:13

Reply to topic  [ 3 posts ] 
Appar till telefon 
Author Message

Post Appar till telefon
Efter mycket tjöt från sambons sida så beslutade jag mig för en månad sen att skaffa en smartphone, en Iphone 5s.
Jag har nu efter en månad kommit på att man kan ju faktiskt installera lite andra appar än bara bra-att-ha grejer såsom
swish. Så igår installerade jag Fender tune, smidigare att använda telefonen som stämapparat eftersom stämapparaten ligger i en låda
medans telefonen alltid är lättillgänglig. Som ni förstår ligger jag ju rejält efter på det här med appar eftersom jag konsekvent har ratat
smartphones sen de kom.
Så summa summarum: Har ni tips på några bra (musikrelaterade) appar till telefonen?
Tänker mer musicerande d.v.s. appar där man lär sig låtar etc etc, spotify och sådant där känner jag ju till.

Just det ja ett av ledorden är gratis :)

27 Oct 2022, 19:00
Profile

Post Re: Appar till telefon
Finns hur mycket som helst, det är ju bara att gå in på telefonens appstore och kolla. Största nackdelen med telefonen för musikskapande är formatet, allt blir så pilligt.
Den bästa appen finns ju installerad redan från fabrik: "röst memo", perfekt för snabbinspelning av något man precis kommit på, typ nästa världs hit!...........eller inte!

27 Oct 2022, 20:46
Profile

Post Re: Appar till telefon
pudas wrote:
Finns hur mycket som helst, det är ju bara att gå in på telefonens appstore och kolla. Största nackdelen med telefonen för musikskapande är formatet, allt blir så pilligt.
Den bästa appen finns ju installerad redan från fabrik: "röst memo", perfekt för snabbinspelning av något man precis kommit på, typ nästa världs hit!...........eller inte!

Ja det är så lätt att min blir dum i huvudet bara av att bläddra massa och leta därav som jag frågade efter tips :)

27 Oct 2022, 21:49
Profile
Reply to topic   [ 3 posts ]